Va rugam asteptati!

Introducere in SEAP si SICAP

seap

Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) reprezinta o infrastructura informatica unitara care ofera institutiilor publice din Romania posibilitatea achizitiei de produse, bunuri si servicii prin mijloace electronice. In acest moment este unul dintre cele mai utilizate sisteme guvernamentale reprezentand in principal platforma de comunicare, libera si fara restrictii, in procesul de atribuire a contractelor de achizitie publica. Utilizarea si functionarea S.E.A.P. se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale in materia achizitiilor publice prin licitatii electronice si in conformitate cu dispozitiile legale in materia achizitiilor publice.

Cursul nostru de utilizare SEAP se adreseaza atat celor care profeseaza deja in domeniul achizitiilor publice si doresc sa-si imbunatateasca cunostintele si metodele de lucru cu privire la Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), cat si celor care doresc sa devina utilizatori ai sistemului activand in sistem (www.e-licitatie.ro) ca si AUTORITATI CONTRACTANTE/OFERTANTI. El are rolul de a usura modul de intelegere si de utilizare al sistemului in ceea ce priveste procedurile electronice de achizitii publice


calendar cursuri


Scopul cursului este acela de a instrui participanţii în domeniul aparent greoi și rigid al achiziţiilor publice, realizate pe platforma SEAP pentru ca la finalul sesiunii de training, aceştia să deţină resursele necesare pentru accesul rapid și facil pe www.e-licitație.ro.
Cursul isi doreste dezvoltarea abilitatilor profesionale a participantilor pentru UTILIZAREA CAT MAI EFICIENTA a SEAP, a legislatiei, a noilor reglementari metodologice sau a procedurilor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice. Astfel se va putea atinge un procent cat mai mare de utilizare a mijloacelor electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire si pentru realizarea achizitiilor directe. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea abilitatatilor specifice utilizarii SEAP, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice.
Cursul urmărește îndeaproape atât faza premergătoare publicității dar și faza evaluării ofertelor, adresării solicitărilor de clarificări și a admiterii/respingerii ofertelor primite în sistem și nu în ultimul, rând lucrul cu formularul DUAE.

Vor fi prezentate cele mai noi functionalitati ale sistemului aparute in urma modificarilor legislative cum ar fi:
- Ultimele Modificari Aparute in Platforma www.e-licitatie.ro
- Noua Platforma SEAP - SICAP 2017 - Achizitia Directa, Planul Anual de Achizitii Publice, Licitatia Deschisa, Licitatia Restransa, Procedura Simplificata, Cererea de Oferta, Concursul de Solutii si Concesionarea.
- Formularul de Integritate - Incepand din data de 20 iunie 2017, a aparut Formularul de Integritate prevazut de Legea 184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese in procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica.
- DUAE (Documentul Unic de Achizitie European) - este instrumentul care faciliteaza participarea operatorilor economici la procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica/sectoriale si reduce sarcinile administrative pentru autoritatile/entitatile contractante, fiind instituit la nivelul Uniunii Europene prin Regulamentul C.E. nr. 7/2016. Conform noii legislatii nationale (Legea nr. 98/2016 si Legea nr. 99/2016), acesta este obligatoriu a fi utilizat atat de catre autoritatile contractante, cat si de catre operatorii economici participanti la procedurile de atribuire (in functie de calitatea pe care o au in respectiva procedura de atribuire (candidat, ofertant, tert sustinator, subcontractant) incepand cu intrarea in vigoare a acesteia.
- Agentia pentru Agenda digitala a Romaniei (AADR) in calitate de operator al sistemului electronic este persoana juridica de drept public care, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare asigura suportul tehnic in vederea atribuirii de catre autoritatile contractante a contractelor de achizitie publica prin procedura electronica, stabilind in acest sens cadrul de operare specific.

Cui se adreseaza?
Angajaților din compartimentele/ departamentele de achiziții;
Membrilor comisiilor de evaluare;
Experților cooptați;
Persoanelor responsabile cu achizițiile publice;
Achizitorilor;
Persoanelor juridice de drept privat, dar care devin, prin efectul fondurilor atrase autorități obligate să respecte fie prevederile legislației în achiziții publice, fie prevederile legislației specifice achizițiilor din fonduri structurale;
Celor ce intenționează să acceadă la domeniu, indiferent de pregătirea anterioară

Dupa finalizare cursului vei avea cunostinte despre:
· transparenta si eficienta procesului de achizitie care implica fonduri publice;
· simplificarea procedurii de participare la licitatie a furnizorilor;
· proceduri de lucru eficiente si standardizate;
· micsorarea cheltuielilor publice prin reducerea preturilor de achizitie ;
· furnizarea de informatii publice despre procesele de achizitii publice ;
· auditarea procesului de achizitie publica;
· asigurarea unui cadru de inalta securitate si incredere pentru derularea activitatilor de gestionare a fondurilor publice.

Trainerii nostri sunt consultanti S.E.A.P., experti in achizitii publice, formatori cu o vasta expertenta atat in derularea achizitiilor publice cat si a sesiunilor de training aferente.
Acestia isi propun sa creeze o experienta memorabila de curs astfel incat participantii sa isi aminteasca mult timp metodele si tehnicile de predare invatate in cadrul programului de pregatire profesionala.


December 2018
M T W T F S S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31