Va rugam asteptati!

CURS
Curs practic de SICAP si Noutati in domeniul Achizitiilor Publice

1200x628 Advert August 24 26 2018 SICAP Achizitii publice

BUCURESTI| Decembrie 2018

LECTOR INVITAT:

Constantin TEODORInspector antifrauda, specialist utilizare SICAP

Participa la curs, avem raspuns pentru orice intrebare!


CURSUL SE ADRESEAZA:

Cursul se adreseaza atat utilizatorilor S.I.C.A.P. (Sistemul Informatic Colaborativ de Achizitii Publice) cat si viitorilor utilizatori S.I.C.A.P.  Are rolul de a usura modul de intelegere si de utilizare a sistemului in ceea ce priveste procedurile electronice de achizitii publice si ofera noi oportunitati de dezvoltare pe piata achizitiilor publice prin participarea acestora la procedurile de achizitie publica si incheierea de noi contracte cu institutiile publice inregistrate in Sistemul Informatic Colaborativ de Achizitii Publice – S.I.C.A.P. 

Vei invata totul despre S.I.C.A.P.!

Noutati aduse de ultimele modificari ale legislatiei in domeniul achizitiilor publice.

Modalitati de control ale Curtii de Conturi in Achizitiile Publice

Prin perfectionarea modului de lucru in Sistemul Informatic Colaborativ de Achizitii Publice, iti sporesti sansele de a organiza licitatii publice legale si corecte (in cazul autoritatilor contractante) si sansele de castigare a licitatiilor electronice la care participati (in cazul ofertantilor).


TEMATICA ABORDATA: 

I.Introducere:

  1. Scurta descriere.
  2. Informatii despre aplicatie.
  3. Prezentare Legea nr. 98/2016 cu modificări

II.Inregistrarea in sistem:

  1. Formularul de inregistrare.
  2. General
  3. Cont utilizator.
  4. Domeniu de activitate.
  5. Documente referinta.
  6. Logarea in sistem.
  7. Descarcarea certificatului digital.

III.Proceduri de atribuire:

  1. Cereri de oferta.
  2. Invitatii de participare.
  3. Asocierea documentelor specifice din cadrul dosarului companiei.

IV.Cumparari directe:

  1. Gestiune catalog.
  2. Expirarea pozitiilor de catalog.
  3. Cumparari directe in desfasurare.
  4. Cumparari directe atribuite.
  5. Cumparari directe anulate.
  6. Notificari de atribuire la cumpararea directa.

V.Parteneriat public – privat:

  1. Anunturi de selectie.
  2. Anunturi de atribuire.

VI.Procedura simplificată:                                                                                                    

  1. Prezentare practică.

VII.Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice

VIII.Modalitati de control ale Curtii de Conturi in Achizitiile Publice (ce verifica Curtea de Conturi in Achizitiile Publice).


INREGISTRAREA LA CURS

Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


Taxa de instruire

  • Suportul de curs si materialele auxiliare

  • Sala de curs cu dotarile tehnice necesare

  • Pauze de cafea

  • Discounturi aplicate la inscrierea mai multor persoane!

790 RON

Servicii Cazare
(Optional)

  • Cazare 2 nopti in regim double

  • Pensiune completa pentru participantul la curs

  • BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor!

800 Lei