Va rugam asteptati!

Acum poti compara online preturile produselor din marile magazine

Consiliul Concurentei a lansat joi platforma "Monitorul preturilor", unde sunt afisate preturile practicate de magazinele Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny si Profi pentru minim cinci produse care fac parte din cosul zilnic al consumatorilor romani, anunta News.ro. Platfoma va cuprinde pana la 128 de produse din 64 de categorii si este un proiect pilot care se desfasoara doar in Bucuresti. Datele sunt raportate de 303 unitati din Bucuresti si Ilfov.

Scopurile platformei Monitorul Prețurilor sunt de a informa consumatorul în privința evoluției prețurilor si de a sprijini reglarea pieței prin stimularea liberei concurențe.

Portalul destinat monitorizarii preturilor de vanzare a unor categorii de alimente de baza are drept scop final informarea consumatorului in privinta evolutiei preturilor dar si sprijinirea reglarii pietii prin stimularea liberei concurente.

Pretul nu este singurul criteriu de apreciere a unui produs fiind completat de calitatea serviciilor din magazin, asistenta post-vanzare, calitatea si cantitatea de informatii auxiliare disponibile consumatorului, calitatea in sine a produsului si nu in ultimul rand decizia consumatorului privitor la provenienta, brand-ul sau prezentarea produsului.

Acesta este motivul pentru care comparațiile între datele transmise de către magazine se fac doar între magazine cu același tip/profil: cash&carry, hypermarket, supermarket, discount și magazin de proximitate.

Puteti accesa platforma urmand link-ul: http://www.monitorulpreturilor.info/